19 Nisan 2012

Yalnızca Bir Tane Şampiyon Olacaksa Bu Benden Başkası Olamaz !!!


Bakışlarım size asla yalan söylemez.

Eğer yalnızca bir tane şampiyon olacaksa, bu benden başkası olamaz.

Çünkü Ben en iyiyim
Ben en iyisinin de iyisiyim

Bütün dünyaya haykırmak istediğim şey bu.

Şampiyon benden başkası olmayacak.

Bana iyi olduğumu söyleyip durmayın, çünkü ben en iyisiyim

Çünkü ben en iyinin de iyisiyim

Eğer benim gözlerime korkusuzca bakamıyorsan, kaybettin demektir.

Gözlerime asla korkusuzca bakamazsın.

Çünkü benim gözlerim,

Bu dünyadaki bütün gözlerden daha korkusuzca bakar

Zorluklar beni asla yıldıramaz,

Çünkü ben imkansıza bayılırım

Eğer en iyi değilsem, hiçbir şey değilim demektir.


Muhammad Ali Clay





Not : Yazacak anlatacak çok şeyimiz var.Adrenalin tavan yaptı,kafayı toparlayıp yarın akşama en geç yazı gelecek inşallah :)

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...