14 Temmuz 2011

Bu sefer olmuş Adidas!




Adidas’ı özellikle son 2 senedir forma tasarımlarında eleştirdim. Kaleci formalarına gösterdiği özenin onda birini göstermedi formalara. Formaları geçtim yazı fontları bile çok özensiz duruyordu.

Tabii bu benim kişisel görüşüm beğenenler de vardır ancak bütün herkesin hem fikir olduğu konu çubuklu formanın olması gerektiği gibi yapılmamasıydı. 100. Yılda çıkarılan çubuklu forma, gerçek çubuklu formadır. Adidas, inatla çubuklu formaya 3 çizgisini eklemekte ısrar ediyor. Bu sefer kol kısmını yine bozmuş ancak 100. Yıldaki çubuklu gibi bir efsane daha çıkarmaya doğru gittiğini hissettirdi.

Asıl konu çubuklu değil aslında. Tek Yıldız Forma, Altın Zırh Forma, Sarı Kanarya Forma, Mavi Zırh forma gerçekten çok güzel olmuş. Adidas’tan umudumu kesmiştim ki bu sene gerçekten bütün formalardaki tasarımları çok güzel. Hangisini alacağımı şaşırdım.  Altın Zırh ve Tek Yıldız arasında gidip geliyorum. Büyük ihtimalle de birçok taraftarın 2-3 seçeneği vardır. 

Nike bu işi bana göre iyi yapıyor ancak bu sefer Adidas'ın hakkını vermeliyim. Gerçekten forma heyecanını yaşattı bana tekrardan. Son iki senedir forma almayı kulübe hizmet olarak görüyordum. Bu sene forma aşkımı ve arzumu canlandırabildiler.

  

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...