21 Ağustos 2012

Gereksiz Büyütülmüş Bir Rakip – Spartak Moskova:2 Fenerbahçe:1



 
Fenerbahçe olarak, Fenerbahçeliler olarak rakibi gözümüzde çok büyütmüşüz.  Skor rezalet bir skor değil anca burada alacağımız bir galibiyet veya gollü beraberlik bizi Kadıköy’de çok rahat bir ortamda çıkartabilirdi. Spartak Moskova’nın iyi diyebileceğim tek yanı atletik olmalarıydı. Vücutları çok hazırdı. Bunu da erken başlayan liglerinin bir avantajı olarak görüyorum. 

Fenerbahçe Kuyt-Sow ikilisi ile başlayarak bana göre çok iyi bir hamle yaptı. Ancak orta sahadaki dörtlü gerçekten faciaydı. En azından sağ kanatta Krasic’i değerlendirmeliydi hoca. Böylece Gökhan’ı da asli görevi olan defansa yoğunlaşmasını sağlardı. Gökhan’ın hücum gücünden faydalanacağım diye asli görevi olan defansta hatalar yapmasına neden oldu. Gökhan’ın boşalttığı yerlere de o orta sahadaki dörtlüden hiçbirisi yardıma gitmedi. Keza Hasan Ali’ye de yardıma gitmedi o orta sahadaki dörtlü.

Fenerbahçe’nin birçok sorunu var. Ancak en temel sorunu Orta sahanın direnci, yardımlaşması, yaratıcılığı, mücadelesi. Bu maçta bile bu sorunlar vardı. 8 kişi temkinli bir vaziyette savunma yaparken iki tane gol yiyorsa takım bu işte bir sıkıntı vardır. Kuyt ve Sow bile gerilere kadar gelip savunmaya katkıda bulunurken iki tane gol yemek gerçekten sıkıntılı bir durum yaratıyor.

Fenerbahçe Kadıköy’de bu takımı rahatlıkla eler bana göre. Tek avantajları hızlı forvetleri bana göre. Dikkatlerinden mutlaka kaçıracaklarını düşünüyorum bu adamları ve gol yiyeceklerini düşünüyorum ancak azıcık organize olabilirsek farklı geçebilecek bir rakip. İş sadece korkmamakta, Organize olmakta, istemekte bitiyor.

Kuyt-Sow ikilisinin çok büyük işler yapacağına inanıyorum. Bu maçta deliler gibi koştular. Sadece iki kişi harika baskı kurdular ve bir şekilde golü attılar. Bu ikiliyi izlemeye devam edin. Fenerbahçe’nin Taktiği 4-4-2’dir. Bu seneki lideri de Dirk Kuyt’tır bana göre.

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...