19 Ağustos 2012

Orta Saha Düştü! – Elazığspor:1 Fenerbahçe:1



Elazığspor-Fenerbahçe mücadelesinden görmedikleriniz

Fenerbahçe’de Yeni Malatyaspor mağlubiyetindeki havayı görüyorum. İsteksiz futbolcular, yeteneksiz oyuncular, overrated futbolcular, anlamsız taktikler. Biz o dönemleri aşmıştık diye biliyorum ancak 3. Seneye girmemize rağmen yine bu duruma gelmemiz direk Aykut Kocaman için bir eksi puan.

Transfer yapar veya yapmaz ki bana göre yapmalı, sen bu ligde ve Avrupa’da söz geçiren bir takım olmak istiyorsa orta sahan, ileri uç adamların basacak. Elazığspor bugün bariz biçimde bastı, koştu, parçaladı ve yetersiz olmasına rağmen Fenerbahçe’yi sindirdi. Fenerbahçe’de yokları oynayan Bilica bu maçın yıldızı oldu. Bilica’yı yıldız yapan Elazığ orta sahası oldu. Fenerbahçe’yi kolay kolay sokmadılar oralara. Fenerbahçe ise Elazığ’ı izlediği için 3 pasta kale önüne gelmelerine engel olamadı ve bir şekilde oyunun hâkimiyetini verdi. Şu ortamda Fenerbahçe defansının hata yapmaması zaten olağan dışı. 

Şampiyonlar ligi çok önemli bir turnuva. O turnuvaya katılmak da çok önemli ancak en önemlisi futbola ne kattığındır. Sen futbol adına hiçbir şey yapmayacaksan Spartak Moskova’yı geçmenin bir anlamı yok. Şampiyonlar Liginde madara olur dönersin. 

Bugün Dirk Kuyt harikaydı. Sow çok yalnız kaldığı için kötü diyemiyorum. Mehmet Topuz girdikten sonra çok iyi işler yaptı. Dikine paslar attı durdu. Defans için yorum yapmıyorum çünkü ileride oynayan adamlar hiçbir şekilde rakibi baskılamadığı için gerçek bir sınav verdiklerini düşünmüyorum.  Takımda bazı adamlar var gerçekten iflah olmazlar. 

Fenerbahçe’nin acil olarak bir taktik belirlemesi ki bu bence 4-4-2 olmak zorundadır, takım oyununun mücadele demek olduğunu öğrenmesi, orta sahaya mutlaka bir transfer yapması gerekiyor. Bu şekilde Ligde ve Avrupa’da bir şey yapması söz konusu bile değil.

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...