30 Ağustos 2012

Alex’i kesip, Selçuk’u oynatmak! Olmuyor Aykut Kocaman! – Fenerbahçe:1 Spartak Moskova:1


 

Aykut Kocaman’a kimse Alex’i neden kestin diye kızmıyor. Hatta çoğu kişinin bu konuda destek olabileceğini düşünüyorum. Ben de mantıken Alex’i kesmesini mantıklı sebeplere dayandırabiliyorum. Ancak mantıklı sebeplere dayandıramadığım konu ki herkes bunu anlamakta zorluk çekiyor, Alex’i koşmuyor diye kesip koşmayan ve korkak Selçuk’u sahaya sürmek. Bugün ilk 45 dakikayı kaldırın çöpe atın. İkinci yarı ne zaman Alex oyuna girdi takım biraz pas yaptı, cesaretlendirdi oyuncuları ve baskı kurduk. 

Fenerbahçe an itibariyle çöplüğe dönüştü. Bu takımdan gitmesi gereken bir sürü adam var. Gidişleri ile takımı iki adım ileriye götürebilecek adamlar var. Selçuk’un istatistiklerine bakıyorum en çok koşanlardan birisi ancak adam resmen yürüye yürüye yapıyor bu istatistiği. Cristian’dan farkı elini beline atıp beklemiyor, tehlikenin olmadığı rakibin basmadığı alanlara doğru koşuyor. Böyle korkak futbolcuların Fenerbahçe’de ne işi var anlamıyorum. Aykut Kocaman’ı överdim eskiden cesur olduğu için ancak Selçuk’u oynatan kişiyi artık savunamam. Orta sahayı bu şekilde boş bıraktıran zihniyeti maalesef savunamam. 

Orta saha pas yapmıyor. Defansa dönüyor ama defansta da bombalar mevcut. İleriye doğru şişirip duruyorlar Takımın pastan anladığı şu, sol bekten sağ beke 4 pas yapılıyor ve sonra top tekrar stopere geliyor ve stoper ileri sağ açığ veya sol açığa derinlemesine 80 metre pas atıyor. Veya defans topu önündeki orta saha ile sürekli al ver al ver yaparak topun da maçın da içine ediyor.

Neyse, bu platformdan elendik. Bu kadro ile şampiyonlar ligine gitmemek hayırlı oldu. Gitseydik beşiktaş’ın tarihi rekorunu egale ederdik. Zaten bu mantaliteyle Arena’ya gidersek bizim tarihi dersimizin rövanşını da Galatasaray alabilir.

Bu takımın çok acil iki tane orta sahaya ihtiyacı var. Artık işin şakası kalmadı. Bundan sonrası hezimete gidiyor. 

Bugün taraftar statta o kadar çok destek vermek istedi ki Aykut Kocaman ve ruhlar alemi buna izin vermedi.

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...