18 Nisan 2011

Bunun Adı İhtilal



Fenerbahçe Bayan basketbolda kolay kolay kimsenin başaramayacağı bir iş yaptı. Namaglûp şampiyonluk yaşadığı önceki sezondan çok daha büyük bir iş başardı. Bu şampiyonluk herkesin kolay kolay alabileceği bir şampiyonluk değildi. Camia olarak sanırım bu gibi krizlere alışmaya başladık. Krizi çok iyi yönettiler.

Final maçını izlerken sene başında yaptığımız maçlar geldi aklıma. Sene başında gruplardan yenilgisiz çıkan takıma baktım bir, bir de bu takıma baktım. Galatasaray’ın iki Amerikalısı takımla baş edebilecek duruma getirildi. Geldi diyemiyorum çünkü Türkiye’deki bütün kurumlar bunu istedi. Bir takım Avrupa Şampiyonluğuna koşar adım giderken nasıl bu hale gelir diye düşünerek koca maçı tamamladım.

Takımın eksikleri var. Önümüzdeki sene, Avrupa için yeniden yapılanma şart. Ancak bunları şu an düşünmüyorum. Maç boyunca, maça konsantre olmamı engelleyen düşünceler artık kafamı fazla meşgul etmiyor. Çünkü artık biliyorum ki gereken doğru adımlar atılacaktır. 

Bu şampiyonlukta Türk oyunculara ayrı bir teşekkür etmek gerekir. Büyük kesim onlara fazla güvenemedi. Ama onlar bu negatif enerji de dahi işlerini en güzel şekilde yapmaya çalıştılar. 

Ulaşılan şu noktaya şampiyonluk demek biraz basit kalır, bu bir ihtilaldır. 

Fenerbahçe, Düşmanlarını yendi.

Abdullah Aksoğan

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...