18 Nisan 2011

Gerekirse Dayak Yiyeceksin – Fenerbahçe:1 Gaziantep:0



Maçı izleme fırsatım olmadı. Özetlerden, pozisyon tekrarlarından, yazılanlardan takip etme fırsatım olabildi. Fenerbahçe, Bursa maçından sonra, şampiyonluk için gerekirse kavga etmesini öğrenmeli demiştim. Bu maçtan sonra şu görüldü ki şampiyonluk için gerekirse dayak yemesini de bilecek!

Bursa’nın anlamsız futboluna anlam katmaya çalışıyordum ki dün oynadıkları Trabzon maçından sonra güzel bir anlam katabildim. Antep’in neden bu şekilde oynadığına ve hakemin neden bunları izlediğine anlam katabildim.

Maçı izleyemediğim için şu şöyle oynadı, Aykut Kocaman şunu yapmadı gibi yorumlara giremiyorum doğal olarak ancak Fenerbahçe şampiyonluk istediğini, şampiyonluğu hak ettiğini gösterdi

Gol sonrasında ve maç bitişinde ki tribünlerin halini görünce insan bu takım şampiyon olmalı diyor ancak buna karar vermek bize düşmez. Şampiyon olması gerekirse şampiyon olur. Şampiyon olamaması süreci bozmamalı. Süreci devam ettirmek bizim geleceğimiz açısından çok önemli bir yatırım olacaktır.

Abdullah Aksoğan

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...