25 Eylül 2012

Meireles’e Acıyorum! – Fenerbahçe:0 Trabzonspor:0




Meireles geldiğinden beri her maç en çok koşan futbolcu oluyor. Herkesin açıklarını kapatıyor. Kendini parçalıyor. Premier ligdeki ortalamasına daha çıkmadığını düşünürsek bu kadar kısa zaman Meireles’in bu işleri yapmasının sebebi sizce ne olabilir? Çok düşünmeyin sebep belli, profesyonellik. Fenerbahçe’de şu an profesyonelce davranan tek futbolcu Meireles. Maç yazısı yazmak istedim ancak her maç aynı şeyleri yazmak da ne bende motivasyon bırakıyor ne de okuyanda. Bu durumda futbolcular nasıl hala aynı tarz ruhsuz oyunu oynayabiliyorlar şaşırıyorum.

İleride ve orta sahada durmalarını anlıyorum da ceza sahası önünde paslaşan rakibin önünde sadece durmak ve izlemek olayı artık bu ruhsuzluğun ileri boyutuna geçtiğini gösterdi. Fenerbahçe’nin her maç 3-4 gol yememesi büyük bir mucize. Aykut Kocaman ve Futbolcular bu mucizeyi başardılar. Hiç kıvırmaya gerek yok. Aykut Kocaman ve teknik ekibi rezilleri oynuyor. Futbolcular keza rezalet. Alex bitmiş. Pas veremez hale gelmiş. Gol atamıyor. Birçok oyuncu artık paslaşamıyor. Önündeki adama pas veremeyen adamlarla, ceza sahası önünde pres yapamayan adamlarla ilgili şu saatten sonra ne yorum yapsak boş.

Takımın kenetlenmesi lazım gerekiyor ancak bu kenetlenme tabandan başlar. Futbolcular ilk önce arzularını Fenerbahçe’nin önüne geçirmemeyi öğrenecek. Son şampiyonlukta da başarı böyle geldi. Futbolcular önce kendilerini düzeltsin, sonra Aykut Kocaman ne yapamıyor onu sorgularız gereken neyse zaten yapılır. 

Yönetim için de çok lafım var. Biz bir sene boyunca savaştık onur ve gurur için. Medya’dan ve Trabzonsporlu teknik heyet ve oyunculardan bir sürü saçma sapan laflar ve hareketler gelirken bir kişi de çıkıp ağzının payını vermiyorsa yazıklar olsun. Eğer sen bunu yapmıyorsan ve gereken cevabı vermiyorsan ben senden ne proje isterim ne de futbolcu. Senin bana yapabileceğin en iyi şey gitmek olur. Ben bir sene boyunca sen ezil diye bu savaşı vermedim. Sen çık çatır çatır konuş diye savaştım ancak sen konuşmuyorsan yapacak pek bir şey kalmamıştır. Bu saatten sonra büyük bir değişimin ilk adımlarını atmak için düğmeye basana dur diyemeyiz.

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...