5 Mayıs 2011

Midas'ın Krallığına Adana Demirspor'u Anlattık



Hep Fenerbahçe’yi yazdık bugüne kadar ancak bu hep Fenerbahçe’yi izlediğimiz manasına gelmemeli. Her sporu yoğun bir biçimde takip edemiyorum ancak haber almanın bu kadar hızlı olduğu şu ortamda eksikleri kapatmak zor olmuyor. Sporun keyfini çıkartmaya çalışıyorum.

Adana Demirspor ile küçük bir hikâyem olmasına ve babamın takımı olmasına rağmen Adana Demirspor ile ilgili hiç detaylı bir yazıya girişmemiştim. Midas’ın Krallığı Blogundan Cem Kırgız aklımıza düşürdü. Teşekkürlerimi sunuyorum Cem Kırgız’a aklımıza düşürdüğü için ve blogunda yer verdiği için.

Adana Demirspor’u kendi gözlemlerimle Midas’ın Krallığına anlattım. Buradan ulaşabilirsiniz

10 senesini Trabzon’da geçirmiş biri olarak şunu fark ettim ki Trabzon’u (Süper Ligde olmasının verdiği avantajla) Adana Demirspor’dan daha iyi çözmüşüm. 

Adana Demirspor’a gerçekten zamanını harcayan ve benden daha çok içinde olan kişilerin yardımları ile bazı konulara daha detaylı eğilebildim. Hepsine ayrıca teşekkürlerimi iletiyorum.

İyi okumalar

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...