25 Ekim 2010

Fenerbahçe’ye Bilinçli Bir Şekilde Penaltı Verilmiyor!


5 senedir Fenerbahçe’nin kazandığı penaltı sayısı kaç biliyor musunuz?

Sadece 10!

Evet, yanlış okumadanız yazıyla yazıyorum on!

Senede iki penaltıya tekabül ediyor!

Dün maçta Sabri’nin pozisyonunu gördükten sonra bu takımın penaltı kazanabileceği ümidini yitirdim. Fenerbahçe’nin yıllardır maçlarınız izliyorum. Hakemlerin kararlarına katılmadığım çok pozisyon oldu, aynı zamanda Avrupa’da olsun Türkiye’de olsun çok takımların maçlarını izledim. O maçlarda da çok pozisyonda hakemin kararlarına katılmadığım oldu. Hakemlerin kararına katılmayabilirsiniz, sizin gibi düşünmek zorunda değiller. Bu işin eğitimini almadığımız için onları ağır bir şekilde suçlayamayız. Bir konuda önce fikir sahibi olmak lazım ki zikir sahibi olunabilsin!

Sahaya binlerce su yağdı, yeri geldi oyunu 30-35 dakika durduracak engellemeler yapıldı oyun durmadı. Futbolcuların ayakları kırıldı kart bile görmediklerine şahit oldum, faul pozisyonlarına faul verilmediği, olmayan ofsaytlara bayrak kaldırıldığı pozisyonlara da şahit oldum. Bunların hiç birisi için çıkıp yorum yapmayacağım.

Ancak sistematik olarak son 5 yılında MHK tarafından penaltı cezası kesilmesi artık bende bir şaşkınlık yaratmaya başladı. 

Maçlar arasında değişkenlikler olabiliyor, hakemler arasında olduğu gibi. Penaltı verilmeyebilir, faul çalınmayabilir, gol verilmeyebilir ama ben böyle bir durumun 5 sene boyunca inatla devam ettirilmesine şaşırıyorum.

Bu durumda ne yapılır bilmiyorum ama Merkez Hakem Kurulu bariz biçimde Fenerbahçe’yi cezalandırıyor. Merkez Hakem Kurulu’na sormak lazım, Fenerbahçe’nin suçu ne?

1 puanla şampiyonluğun kaybedildiği Türkiye’de verilmeyen 10’a yakın penaltı ile kime hizmet ediyorsunuz?

Abdullah Aksoğan

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...